Forum Turniej Counter Strike 3LO
Turniej odbŕdzie siŕ 21 marca 2008 (pi▒tek)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Kwasniewska i Jablczynska ok52-54kg

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Turniej Counter Strike 3LO Strona G│ˇwna -> Informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 712
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 3:55, 07 Kwi 2014    Temat postu: Kwasniewska i Jablczynska ok52-54kg

Pomy┼Ťlcie o tych biednych dzieciach!
[link widoczny dla zalogowanych]
Z gory dzieki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] jesli tak jest napisane to oczywista ze mozesz,pozdrowka
Za extra uslugi kasuja tez extra- czyli jesli cos nie nalezy do standartowych uslug. Prosze o rade czy powinienem dalej probowac z lewatywa czy moze zapisac sie na hydrokolonoterapie. Znalazlam jeszcze jakies 10 minutowe cwiczenia na biust Mel. sorry He ja te┼╝ lubie czasem sobie tak sprawiac przyjemnosc.Mam 29 lat ale wci─ů┼╝ mnie to bawi i daje rozkosz.Kucam sobie i od do┼éu strumien na myszke i odlot [link widoczny dla zalogowanych]
I fryzurka mi si─Ö podoba, tak┼╝e polecam gor─ůco. pomagaj─ů mi tez wloskie piosenki, pod\spiewuje sobie to i owo , a potem latwiej o alcent, wymowe itp. Ja narazie jeszcze w Polsce, ale bede w Bolonii jesli nie zmienie planow. Powiem tak: Zale┼╝y od dnia, ale czasem mam p├│┼é z─Öba bia┼éego a p├│┼é ┼╝├│┼étego, wygl─ůda to fatalnie. Praca sie pewnie znajdzie s─ůdz─ůc po ilo┼Ťci napotykanych rodak├│w. dla ubogich!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bia┼éoru┼Ť - 10 pkt.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W dzielnicy czerwonych latarni w Amsterdamie na 80 wlascicieli dom├│w publicznych jedynie trzech bylo Holendrami, reszte stanowili Marokanczycy i Turcy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Moze co┼Ť powiesz o sobie ? wiosna cala para az milo .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale jako┼Ť do jutra wytrzymam. [link widoczny dla zalogowanych] i pami─Ötaj o witaminach je┼Ťli jeste┼Ť na diecie
pozdrawiam z Umbrii mam blizn─Ö na przedramieniu, dosy─ç grub─ů , ma 8cm. Pozdrawiam wszystkich Maszynke? D┼éugotrwa┼ée posty lub g┼éod├│wki, maj─ůce na celu walk─Ö z truciznami w organizmie, powinno si─Ö prowadzi─ç pod nadzorem lekarza. [link widoczny dla zalogowanych]
Czytaj─ůc r├│┼╝ne domniemania i wywody jako osoba zajmuj─ůca si─Ö sprzeda┼╝─ů kwasu hialuronowego w Polsce informuj─Ö Panie, ┼╝e nie ma w naszym kraju zadnych chi┼äskich specyfik├│w do wstrzykn─Ö─ç, producenci s─ů szwedzcy, w┼éoscy, francuscy i niemieccy. Ja odliczam dni do wtorku, zdejmujemy aparat za 5 dni Pan doktor pracuje z mikroskopem wi─Öc jestem pewna ,┼╝e z─ůb b─Ödzie dobrze oczyszczony . bedzie wiele osob? no, chyba ze to jakis skonczony gbur, to lepiej nie a co tu takie pustki ? Czy z wami te┼╝ tak si─Ö dzieje mam nadzieje ze m├│j przypadek nie jest odosobniony?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dzien w dzien.
[link widoczny dla zalogowanych]
Przepraszam, ze tak rzadko sie odzywam, ale wiecie jak to jest w domku
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak to do cholery leczy─ç?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

co ona chciała od tego nosa? [link widoczny dla zalogowanych] Co prawda pisza żeby za długo go nie stosować co najwyżej 2-3 razy.
Hej, tak to zupełnie normalne. W Wawie jest salon, który posiada rewelacyjne kosmetyczki. zycie mamy jedno. Do Chochliczek: OliOliwia- musisz to przeczekać- wymioty kiepska sprawa, ale mam nadzieję, że będziesz cierpieć coraz mniej. [link widoczny dla zalogowanych]
Odradzam dobrze czuj─Ö sie w czarnym, bo wyszczupla.... Jedno wiem na pewno,nigdy ju┼╝ nie zrobi─Ö test├│w ci─ů┼╝owych bo wiele razy mnie oszuka┼éy.Za dwa tyg ide do kontroli to dam zna─ç co i jak.Pozdrawiam i zdr├│wka ┼╝ycze! Co prawda centrum ale ┼Ťcis┼ée Rosja byla najlepsza moim zdaniem...kole┼Ť ma ┼Ťwietny g┼éos i piosenka rytmiczna, sama na ni─ů g┼éosowa┼éam. jest wiele pomys┼é├│w a ci, kt├│rzy nie lubi─ů szpinkau, to zapewn─Ö t─ů niech─Ö─ç wynie┼Ťli z przedzkola [link widoczny dla zalogowanych] -spodnica-bluzka-i2317829231.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja na razie skupilam sie tylko na zrobieniu kursu ,ale co potem to niew eim, bo niestey tutaj najbardzije cenia doswiadczenie ,wiec bedzie mi trudnoi znalezc zatrudnienie w jakims salonie,a jak juz to chyba w jakims ....
[link widoczny dla zalogowanych]
Sand-deep
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiki, ile placi┼éa┼Ť i czym Pani dr powieksza ? [link widoczny dla zalogowanych] Juz nie przesadzajcie ze w polskich domach takie wielkie pajaki zyj─ů i jestem pewny ┼╝e ci co przesadzaj─ů w stylu O BOZE JAKIE ONE WIELKIE!!!!!!w ┼╝yciu na w┼éasne oczy prawdziwego ptasznika nie widzia┼é.
Ja mam 25 lat. Czy kto┼Ť mo┼╝e mipowiedzie─ç od czego trzeba zacz─ů─ç? ja te┼╝ ┼Ťwiec─Ö brzuszkiem i bardzo si─Ö z tego ciesze, bo to super gad┼╝et moim zdaniem. blagam help me co jesc, ile pic, o jakich godzinach i jaki sport do tego dorzucic bo ja juz tak niechce wygladac z gory dzieki pozdrawiam Na tych zdj─Öciach po to ju┼╝ tylko by┼éo wida─ç lini─Ö na sk├│rze. [link widoczny dla zalogowanych]
Rezultatow takiego zycia nie bierze sie rowniez zbyt powaznie. Wezm─Ö co┼Ť na wszelki wypadek dla Niuni na drog─Ö...ale mam nadziej─Ö ┼╝e nie b─Ödzie trzeba jej przebiera─ç w aucie.. ZAPLACILAM DUZO PIENIEDZY. Podoba mi sie ksywka Gryziel.... Przy drugiej dawce nast─Öpnego dnia tez chodzi┼éam jak kaczka ale ju┼╝ na 3 dzie┼ä objawy: ja mieszkam w umbrii i tam istnieja takie kursy. No i jesli liczymy energi─Ö z kalorii to policzmy ile tego tluszczu i bialka zjesc mozna, bo bilans kaloryczny nie moze byc powyzej naszego dziennego zapotrzebowania, bo nie schudniecie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 712
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 3:55, 07 Kwi 2014    Temat postu: teraz choruje na niego, bo nie moge go miec (domownicy wyraz

160 zł
[link widoczny dla zalogowanych]
Lida ma swoich wrogow i zwolenników ,naczytałam sie mnóstwo na ten temat na topikach EKSPERYMENT MEIZITANG I Czy ktos stosował meizitang ......poradzcie ,poradzcie ???????dziewczyny nie macie zalu za zciagnieta nazwe ale wy jako starsza siostra z duzym doswiadczeniem a jako młodsza siostra bazujaca na waszych doswiadczeniach .bede sie uczyć .pozdrawiam wszystkie stałe forumowiczki szczuplejace z dnia na dzień (nie ma tu zadnego podlizywania )
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

) by┼éam dzis z synem u lekarza sportowego przed┼éu┼╝yc kart─Ö sportowca wi─Öc przy okazji zapyta┼éam lekarki o taki efekt i czy to normalne , odpowiedzia┼éa mi ┼╝e lepiej cwiczyc raz a d┼éugo ni┼╝ kilka razy w ci─ůgu dnia i kr├│cej bowiem organizm zaczyna spalac t┼éuszcz po 40 min. [link widoczny dla zalogowanych] biologii, chemii, fizyki???
I faktycznie pajakow jest zdecydowanie mniej a i okna mozna zostawic otwarte na cala noc i zadne stworzonko nie wejdzie bez zaproszenia... r├│wnie┼╝ jestem posiadaczk─ů spr─Ö┼╝ynek Dla mnie jest oczywiste ze jestes zwiazany z tym programem i robisz reklame. no i jaka cena i trwalosc witamy Cie Bu┼Ťka ,zapraszamy;] [link widoczny dla zalogowanych]
4). co mam zrobic, isc na to badanie 2 dni po skonczonej kuracji gynalginem czy 4 dni po okresie.. filmu nie mam ale podam ci linka na fajna stronke [link widoczny dla zalogowanych] a_na_zgrabne_lydki ,60,20,20,962,1723,0,0,0.html mam nadzieje ze wchodzi pozdr Aby napewno nic nie halasowalo nasmarowalam go smarem samochodowym .... Latkowski nawet w polowie nie potrafi tak pieknie operowac nosow! Nie do┼Ť─ç, ┼╝e z natury s─ů cienkie i delikatne, to jeszcze po ci─ůzy zacze┼éy mi strasznie wypada─ç. Mozna rzec - bezsennosc to moje drugie imie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dziewczyny ca125 dobrze jest wykonac bo w przypadku zmian rakowych nie bierze sie chormonow badanie jest bezplatne jezeli leczymy sie na kase chorych i jest to zwykle pobranie krwi
[link widoczny dla zalogowanych]
(jestem z by┼éego woj. Dadz─ů wam kilka chwil rado┼Ťci, a potem....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
diety Atkinsa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam serdecznie. [link widoczny dla zalogowanych] Zaraz musze i┼Ť─ç do sklepu bo zupka mi sie konczy...
zamierzam wyprobowac krem MATRIXa. Moze zna ktos jakies strony w necie gdzie moglabym znalezc zestawienia kolorystyczne? Nie chodzi o palce czy cala reke-tylko nadgarstek. gra tylko w jednym serialu... mam pytanie czy wam tez tak wariowal okres ? [link widoczny dla zalogowanych]
Milej niedzieli wszystkim!! szkoda W trakcie zabiegu wiedzia┼éam co w┼éa┼Ťnie robi i bardzo cz─Östo pyta┼é czy nie boli. Nowy przepis-sa┼éatka z pieczarkami i grillowanym schabem-m├│j obiad A co jest cbore ze to cywilizacja i tabletki wymyslili chorobe.Dziecko chorujac usuwa toksyny.Jesli.podaje sie mu tabletki to nigdy nie bedzie usuniete nie dokonuje sie.czyszczenie genow.I przechodzi to na nastepne.pokolenie Sam korzysta┼éem. Mi─Ödzy mn─ů i moj─ů siostr─ů s─ů 3 lata r├│┼╝nicy i to zawsze by┼éo powa┼╝nie odczuwalne, dopiero teraz jak jeste┼Ťmy doros┼ée to wszystko si─Ö ustabilizowa┼éo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niestety...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] x_balsam_nawilzajacy_biolage_1094ml.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A jak jest a praca we Wloszech? [link widoczny dla zalogowanych] Dietaka bez zmian
poniewa┼╝ nie da sie biega─ç Nie tak dawno imam Kopenhagi Shahid Mehdi tlumaczyl, ze Europejki nie noszac chust i nie zaslaniajac twarzy ÔÇ×pozadaja tym samym gwalt├│w.Przyklad├│w zezwalajacych gwalt├│w na Europejkach jest w internecie bardzo wiele. Id┼║ lepiej do jakiego┼Ť lekarza i w og├│le na zwolnienie lepiej. Polecam Zaszczepi─ç, odhaczyc i ju┼╝ mie─ç z g┼éowy. [link widoczny dla zalogowanych]
Mam strasznie male┼äkie mieszkanko i zale┼╝a┼éoby mi na sk┼éadanym sprz─Öcie..... Bartek 80 nie wiem co mam Ci poradzi─ç poniewa┼╝ jak czytam to forum to inni maj─ů cze┼Ťciej takie podwy┼╝szone IgG . ad.4 To nie jest prawda .lewatywy najlepiej zaczac juz na miesiac przed glodowka. Witam zrobi┼é mi okropn─ů wprost obrzydliw─ů fryzur─Ö. Ja stosuje stosunek przerywany od wielu lat z moim mezem.znam swoj organizm i wiem dokladnie kiedy mam dni plodne,w ciaze nie zaszlam przez 4 lata stosujac wlasnie stosunek przerwany.zaszlam w ciaze co bylo zaplanowane za pierwszym podejsciem.Mam 2 dzieci i kazde znich bylo jak najbardziej wyczekiwane i zaplanowane.Nie ma szans na zajscie w ciaze bez wytrysku, o ile mezczyzna potrafi nad tym zapanowac .wszystko zalezy od zgrania partnerow, dyscypliny oraz znajomosci wlasnego ciala.Od 12 lat pracuje jako ginekolog takze fakty te opieram na podstawie wiedzy teoretycznej jak i praktycznej.Nie radze stosowania takiej metody mlodym dziewczetom, ktore maja niereguralne cykle i nie maja jednego stalego partnera.Seks jest przyjemny ale trzeba tez byc swiadomym konsekwencjii i uprawiac go z glowa. ...i to po tylu latach
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dziewczyny jutro napisze jak mi poszlo!
[link widoczny dla zalogowanych]
a jeszcze kurde dzisiaj apteki u mnie zamkni─Öte Mysle, ze za krotko trzymalam wode w sobie?!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kilka razy sie zawiodłam... [link widoczny dla zalogowanych] nie lubie uzywac fluidu jak juz to jakos lekko pudrem...
po 10min. Zgadzam si─Ö z komentarzem powy┼╝ej... jestem ruda.a u nasady dalej wlosy sa zolte. Do recklesss czesc ba.samam rozgladam sie za facetem zycia . [link widoczny dla zalogowanych]
ja naprawde tyle zjad┼éam, to nie jest ┼╝art, poprostu mam strasznie rozepchany zo┼éadek i ┼║le mi z tym Przede wszystkim my┼Ťl pozytywnie - po zabiegu b─Ödziesz zdrowa, a przecie┼╝ o to chodzi Najcz─Ö┼Ťciej paznokie─ç wrasta ze wzgl─Ödu na noszenie nieodpowiednich but├│w. Mozemy sobie poplotkowa─ç a mo┼╝e kiedys spotkac sie na kawce, co wy na to? szkoda ze bede z dala od domu przyjaciol ale trudno. co prawda mo┼╝na noge maksymalnie obci─ů┼╝ac ale jednak w naszej nodze jest obce cia┼éo i niestety tak do ko┼äca nie da sie z tym sprzetem normalnie funkcjonowac... No zakon bonifratr├│w nie prowadzi sprzeda┼╝ online, wi─Öc w─ůtpi─Ö czy te zio┼éa s─ů oryginalne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 712
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 3:56, 07 Kwi 2014    Temat postu: Pozdrwaiam.

Najpierw trzeba usun─ů─ç kamie┼ä naz─Öbny, a dopiero p├│┼║niej przeprowadza si─Ö piaskowanie z─Öb├│w, kt├│re usuwa osad naz─Öbny i poleruje miejsca, kt├│re wcze┼Ťniej by┼éy przykryte kamieniem naz─Öbnym.
[link widoczny dla zalogowanych]
To z kolei prowadzi do ca┼ékowitego znieczulenia na delikatne bod┼║ce wysy┼éane przez m─Ö┼╝a w trakcie gry mi┼éosnej. Mamy co┼Ť dla Ciebie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Prosz─Ö odpowiedzcie mi na te pytania, bo ja dzisiaj kupi┼éam sobie ten przyrz─ůd z rurk─ů i nie mam poj─Öcia jak zrobi─ç t─ů lewatyw─Ö, a wi─Öc taka jaka musi byc temperatura wody, na jak─ů g┼é─Öboko┼Ť─ç trzeba w┼éo┼╝y─ç t─ů rurk─Ö, jqak si─Ö odbywa ten ca┼éy proces oczyszczasnia, czy po 15 min sama woda zlatuj─Ö czy trzeba co┼Ť robi─ç, prosz─Ö o odp [link widoczny dla zalogowanych] I nie pomagaj─ů ┼╝adne lubrykanty - po prostu, d┼éugi seks = b├│l i zniech─Öcenie.
Zenku, po okazaniu akt mialam 10 dniowy okres mo┼╝liwo┼Ťci odniesienia sie do akt, zrobi┼éam to, napisa┼éam z czym si─Ö nie zgadzam, po czym zn├│w nieco ponad miesi─ůc od tego okresu i uwagi obro┼äcy wez┼éa ma┼éze┼äskiego. Po┼Ťwi─Öci┼éa mi du┼╝o czasu dopytujac sie o odcien jaki mi chodzi oraz ┼Ťcicle zastosowa┼éa do moich wymaga┼ä. SPROBOWAC ZAWSZE WARTO A MOZE TO TO!JA TEZ MAM TEN PROBLEM,CZEKAM NA USG Tyle czasu chodz─Ö nad nim i zastanawiam si─Ö jak to zrobi─ç, ┼╝eby mnie nie zaatakowa┼é, ┼╝eby przypadkiem go nie dotkn─ů─ç, albo, ┼╝eby mi na g┼éow─Ö nie spad┼é. Mam 162 Cm i planuj─Ö sobie kupi─ç jakie┼Ť fajne eleganckie buciki na wiosn─Ö, tylko za bardzo nie wiem jakie. [link widoczny dla zalogowanych]
Thomas_26 gratuluj─Ö, naprawd─Ö pi─Ökny wynik jak na taki kr├│tki okres czasu. '' lodzik, aktimelek, masazyk... i uwazam ze dobrze ze nie pojdziesz tam, bo skoro i tak wiesz najlepiej nie majac nic wspolnego z ta branza, to sama sobie wstrzyknij preparat, w warunkach sterylnych i precyzyjnie bo placic za wizyte co 2 tyg po 120 zl, - to lepiej robic sobie poziom tsh i dlikatnie normowac, a kto leiej zna swoj organizm jak nie my same? Poradniki dla os├│b uzale┼╝nionych i ich bliskich Moja blizna ma jakie┼Ť 7cm d┼éugo┼Ťci i 1,5cm szerkosci i mam j─ů na klatce piersiowej. Czy jest tu mo┼╝e kto┼Ť po takiej operacji ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Olulinka troche przesadzila z poleceniem p.Agnieszki na ul.Panewnickiej110.Bylam juz swiadkiem i to nie raz takiej odzywki do klientki,ze ja wstalabym i wyszla.Osobiscie polecam p.Krysie.Naprawde swietnie strzyze.Piszecie o Berendowicz,trzeba pamietac ze to stylista fryzur,wiec mozna spodziewac sie raczej ekstremalnych fryzur
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
10 minut po zabiegu leczyłem się ketonalem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czepiam si─Ö nawet tego, ┼╝e w Szkocji ci─ůgle wieje (i tak planuj─Ö sie przenie┼Ť─ç na pld UK, ale co tam!
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale: Gdy s┼éysze s┼éowo torbiel ciarki mnie przechodz─ů!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy generałowa wie jakie to sa rdzennie polskie imiona? [link widoczny dla zalogowanych] up
Mam do┼éa. moze popatrzcie na siebie bardziej laskawym okiem? sama ju┼╝ nie wiesz chyba czego chcesz raz m├│wisz ┼╝e chcesz ┼╝eby─çsie razem ogl─ůdali potem jak kto┼Ť napisz co┼Ť na ten temat m─ůdrego to te┼╝ to potwierdzasz ej, Fakt, ┼╝e moja przyjaci├│┼éka dr medycyny upi─Ökszaj─ůcej powiedzia┼éa, ze nigdy nie widzia┼éa tak pieknie zrobionych oczu (a wie┼╝cie mi, naogl─ůda┼éa si─Ö ich troch─Ö) jest ju┼╝ bardzo wymowne. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] _build_30_ml_do_tipsy_najlepszy_sprawdz.html --> katka2006 Teraz czuj─Ö si─Ö naprawd─Ö dobrze, chocia┼╝ wczorajsze upa┼éy po prostu mnie wyko┼äczy┼éy, W pracy by┼éo ok., bo mam klim─Ö, w samochodzie te┼╝, a w domu chocia┼╝ klim─Ö mam, to niestety trzeba j─ů uzupe┼éni─ç i w┼éa┼Ťnie ten skwar mnie dobi┼é. a jeszcze jedno, skoro rzekomo sie pod Ciebie podszywam to mozesz uzyc nicku sprzed lat, ktorego tu uzywalam, pewnie Ty tez ale przepraszam nie uzyjesz bo jest zabezpieczony haslem, nawet pewnie nie wiesz jaki to bo nie przesledzilas watku....zalosne prosze pomozcie ! Najlepiej jest uda─ç si─Ö do lekarza na konsultacje. mialam z nim stycznosc na jednej sesji fotograficznej, zanim zobaczylam jak zachowuje sie na zywo a nie w progrmaie to myslalam ze to fajny chlopak, taki spokojny i inteligentny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

przed┼éu┼╝aj─ůcych stosunek??
[link widoczny dla zalogowanych]
dajcie znac czy pilyscie alkohol i czy mialo to jakis wplyw na organizm? zabiegi laserowe ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrowionka [link widoczny dla zalogowanych] B┼éagam - dorad┼║cie mi co┼Ť!
Wiedzialam ze on kocha slonce i za 5,10 lub 20 lat pragnal by wrocic do kraju. brzuch p┼éaski. je┼╝eli kto┼Ť decyduje si─Ö na wyjaz za prac─ů to robi to bo nie ma perspektyw w Polsce (najcz─Ö┼Ťciej). moze pi─ç ten sok z cytryny najpierw jak zaleca tombak...mam t─ů ksiazke chyab juz z 3 lata-ale niezagl─ůda┼éam do niej organizmowi od zjadania frytek i schbowych z mloda kapustka. [link widoczny dla zalogowanych]
Jestem strasznie ciekawa jak Ci wyszlo upiekszanie balkonu. W USA wogole juz nia ma takiego oczyszczania twarzy.ostatnio ogladalam o tym program tv.Czy wiec ktos moze korzystal z takiego oczyszczania, ma jakas sprawdzona i profesjonalna kosmetyczke w Wawie?? Kobiety w wiekszosci sa niskie, ale wiele wcale drobnych nie jest, poza tym oni caly czas cos jedza! Siedzi teraz, na ┼Ťrodku paj─Öczyny dos┼éownie 1,5m od monitora, ale dawno przesta┼éo mi to przeszkadza─ç. Ira mo┼╝esz mi napisac jak zam├│wic oryginalne zio┼éa u zakonnik├│w, obawiam si─Ö kupic na allegro Zalewa mnie zimny pot i robi mi si─Ö s┼éabo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

po zjedzeniu chleba.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie poddaj─Ö si─Ö! Polecam wosk nablyszczajacy z Joanny tym bardziej jesli masz wlosy puszczace sie, suche, bez blasku (nie polecam do tlustych!!).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jednak minęło już kilka dni, a ból nadal się utrzymuje (jak w reklamie: [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam.
do ksys MarioMario niestety nie, ale dzi─Öki za pomoc, mi chodzi┼éo, ┼╝e na pocz─ůtku by┼éa taka jakby zapowied┼║ dziewczyny g├│wniary ze tak powiem ;p przez megafon co┼Ť tego typu, jak to raperzy tak robi─ů czasem [link widoczny dla zalogowanych] Co si─Ö dzieje????Pustki takie!!!!Wszystkim przed i po opracji ┼╝ycz─Ö du┼╝o zdrowia w Nowym Roku. czy nie mozna sie zarazic czyms?? [link widoczny dla zalogowanych]
Zalezy od tego czy Twoja praca jest powiazana z innymi czy nie, podczas rozmowy mi powiedzieli z emozna sie dogadac wiec mam nadzieje ze z godziny zrobie pol [link widoczny dla zalogowanych] Je┼╝eli to nie jest tajemnic─ů ! polepszy─ç kr─ů┼╝enie krwi (by szybciej odprowadza┼éa toksyny), dog┼é─Öbnie czy┼Ťci─ç pory sk├│ry (by wszystko, co ma si─Ö przez nie wydosta─ç, mia┼éo woln─ů drog─Ö) i dba─ç o czysto┼Ť─ç (by nie emanowa─ç przykr─ů woni─ů). A w ci─ůgu dnia - to co Ci najlepiej smakuje - tylko wi─Öcej ! Kt├│re b─Öd─ů mocnijeszcze je┼Ťli gram w siatk├│wk─Ö i inne takie sporty? Nie pamietam ju┼╝ sama.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Turniej Counter Strike 3LO Strona G│ˇwna -> Informacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin